Wsparcie Techniczne IdoSell (IAI) - IdoMods.pl

Support Premium Sklepu na IdoSell

On am we offices expense thought. Its hence ten smile age means. Seven chief sight far point any. Of so high into easy. Dashwoods eagerness oh extensive as discourse sportsman frankness.
Kontakt

Zasady opieki Premium:

Współpraca opiera się na modelu stałej obsługi sklepu i zgłoszeń z konkretnymi problemami lub realizacjami.
Każde zgłoszenie jest analizowane i wyceniane w roboczogodzinach (RBH) specjalistów biorących udział w realizacji.
Po wycenie klient decyduje czy skorzysta z roboczogodzin dostępnych w jego pakiecie obsługowym i rozkłada pracę na dłuższy czas zachowując tylko kwotę abonamentu, czy dokupuje dodatkowe godziny według stawek dedykowanych dla wariantu obsługi.
W ramach pakietów obsługowych klient zyskuje kompleksową dostępność wsparcia i zakontraktowane godziny różnego rodzaju specjalistów.
Dzięki temu zyskują Państwo wsparcie, możliwość szybkiego zgłaszania problemów (np: telefonicznie) i gwarancję jak najszybszej reakcji na to zgłoszenie oraz kompleksowe podejście do wszelkiego rodzaju zadań związanych z prowadzeniem sklepu na platformie IdoSell.

Dostępni specjaliści

Opiekun (Customer Success)

Osoba przyjmująca zgłoszenie telefonicznie, mailowo, smsowo lub inną dostępną formą kontaktu - Wprowadza dane do systemu, organizuje wyceny od konkretnych pracowników, nadanie priorytetu.

Pierwsza linia wsparcia technicznego

(E-commerce manager) - Osoba która wykonuje konkretne prace konfiguracyjne w panelu idosell, analizuje problemy, przygotowuje materiały do zgłoszenia komunikatu do idosell lub dla innego specjalisty w celu procesowania zgłoszenia.

Obsługa e-commerce

Osoba, która pod okiem E-commerce managera, Opiekuna lub Programisty realizuje proste prace wymagające dużej ilości pracy w celu przeklikania czegoś. np musimy zmienić jedno i to samo w kilkudziesięciu miejscach w panelu więc w celu redukcji kosztów robi to mniej doświadczony specjalista.

Programista (front-end lub back-end Developer)

Osoba, która na zlecenie wykonuje konkretne prace programistyczne.

Specjalista UX/UI

Audyty i projektowanie UX/UI szablonów, maski, widoków.

Grafik

Prace graficzne

Analityk

Narzędzia analityczne, konfiguracja, weryfikacja,

Dostępne pakiety

Basic

1020zł

Advanced

1790zł

Pro

3080zł

Dedykowany opiekun TAK TAK TAK
Kontakt z supportem IdoSell TAK TAK TAK
Darmowy dostęp do narzędzia Composer PRO TAK TAK TAK
Kontakt z podmiotami zewnętrznymi
(np. agencja marketingowa, freelancer, software house)
TAK TAK TAK
Regularne spotkania rozwojowe NIE Kwartalne Miesięczne
Czas pracy supportu 9-15 w dni robocze 7-17 w dni robocze 7-21 w dni robocze
Formy zgłaszania zleceń telefon, sms, mail, formularz, chat, messenger telefon, sms, mail, formularz, chat, messenger telefon, sms, mail, formularz, chat, messenger
Czas reakcji na awarie Standardowe do 5h (w czasie pracy supportu) do 3h (w czasie pracy supportu) do 1h (w czasie pracy supportu)
Czas reakcji na awarie Krytyczne TAK TAK TAK
Monitoring i natychmiastowa reakcja na globalne problemy w IdoSell NIE TAK TAK
Roboczogodziny Opiekuna Nieograniczone Nieograniczone Nieograniczone
Wsparcie tech./e-commerce - ilość rbh 2 4 8
Programista - ilość rbh 2 4 8
* Proste prace obsługowe
(dodawanie produktów, zmiana treści, itp)
70zł 60zł 50zł
* Konfiguracja sklepu, Grafiki, UX/UI,
Audyty i analizy e-commerce
1800zł 160zł 140zł
* Prace programistyczne, Analizy techniczne
(front-end & back-end Development)
180zł 180zł 170zł

*Stawki netto za dodatkowe rbh specjalistów (cena za 1 roboczogodzinę):

Zasady zlecania prac

Przyjmowanie zgłoszenia

Zgłoszenia przyjmowane są przez Opiekuna, który definiuje problem, opisuje go i zgłasza do wyceny odpowiednim specjalistom.

Czas przyjmowania zlecenia

Zgłoszenia przyjmowane są w czasie pracy Supportu, zgłoszenia przesłane poza godzinami pracy supportu wpadają na pierwsze miejsca w kolejce do przyjęcia następnego dnia roboczego.

Awarie krytyczne

 (uniemożliwiające poprawne funkcjonowanie sklepu) przyjmowane są w godzinach pracy Supportu, ale procesowane są poza kolejnością i trafiają do Specjalistów na najwyższym priorytecie.

Przykładowe zlecenia do wykonania:

Konfiguracja menu
Kontrola kosztów sklepu (usługa cykliczna)
Nadzór funkcjonowania sklepu (usługa cykliczna)
Audyt techniczny sklepu
Wdrożenia i analizy Audytów SEO/UX
Szkolenia z obsługi Panelu IdoSell
Dropshipping (konfiguracja, integracja z hurtowniami)
Dedykowane podstrony CMS (landing page)
Konfiguracja dostaw i płatności
Konfiguracja narzędzi zewnętrznych
Grafiki dedykowane (np. Bannery - wrzucanie, kreacja przez grafika)
Konfiguracja promocji, bony towarowe/podarunkowe
Programy lojalnościowe (wewnętrzne i zewnętrzne)
Wdrożenia marketing automation
Konfiguracja maili transakcyjnych oraz automatyczne wysyłanych do klientów
Generowanie listy klientów do kampanii reklamowych (np: Google Ads i Facebook Ads)
Feedy produktowe (optymalizacja istniejących, programowanie nowych)
Integracje marketplaces (Polskie i zagraniczne) - Konfiguracja, modyfikowanie, weryfikacja
Allegro, eBay, Amazon, Erli, Arena, cDiscount, pigu.lt, Empik, Spartoo i wiele więcej.
Tłumaczenia sklepu automatyczne (maska, menu, parametry, produkty, i inne elementy w panelu)
Tłumaczenia sklepu od Native Speakera (maska, menu, parametry, produkty, i inne elementy w panelu)
Wdrożenia na rynki zagraniczne (aktualnie wszystkie kraje europejskie, know-how wejścia na każdy rynek zagraniczny w UE)
Dedykowane szablony XSLT/Szablon Composer
Modyfikacje szablonów
Dodatki HTML/JS
Integracje z systemami ERP, WMS, CRM
Własne dokumenty drukowane (szablon)
Zakładanie kont pracownikom i nadawanie uprawnień według wytycznych
Dodawanie nowych produktów/towarów i/lub ich modyfikacja
Konfiguracja Analityki Webowej
Generowanie raportów
Pomoc w zakresie doboru sprzętu i jego konfiguracji
Pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań w istniejących procesach

Analiza projektowa

W przypadku każdego większego zlecenia rozpoczynamy od przeprowadzenia Analizy projektowej zajmującej od 0 (przy standardowych wykonywanych wcześniej zleceniach) do 7 rbh (np: przy skomplikowanych integracjach z dedykowanym oprogramowaniem).

Dzięki temu (prawie) nie istnieje dla nas problem, którego nie będziemy w jakiś sposób byli w stanie rozwiązać.

Analiza projektowa już na etapie wyceny zlecenia pozwala:
zoptymalizować jego koszt określając dokładnie podział pracy pomiędzy specjalistów o różnych stawkach. (większość firm ma równą stawkę na podstawowe prace jak i programowanie, przez co proste fragmenty zleceń sa przepłacane).
określić czas realizacji oraz wyeliminować lub zakomunikować potencjalne problemy z danym skryptem
przedstawić dokładny harmonogram i podział pracy
cloud-synccartearthbullhorncrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram