Ramki rekomendacji produktowych
Możliwe do wstawienia w dowolnym miejscu Twojego sklepu sekcje, z pomocą których zaproponujesz klientom wybrane przez siebie produkty. Dzięki temu zwiększysz szansę na zakup nawet, jeśli nie masz aktualnie tego produktu, którego szukali klienci, ponieważ wyświetlone zostaną produkty zamienne zamiast pustej strony. Oprócz tego, dzięki takim ramkom można polecać produkty pasujące do tych, które klient ogląda (tzw cross-selling). Często możliwość zakupienia kilku powiązanych ze sobą produktów w jednym zamówieniu jest powodem podjęcia decyzji o zakupie, której nie byłoby w przypadku tych samych produktów pojedynczo. Kolejnym przykładem zastosowania boxów produktowych jest polecanie produktów odpowiadających tematyce wpisu blogowego, w którym je umieścisz. Dzięki temu nie tylko zaproponujesz czytelnikowi rozwiązanie jego problemu, ale również wskażesz produkty, które najlepiej sprawdzą się w tym celu.